来自汤不热



You are the hole in my head

你是我脑中的空洞

You are the space in my bed

你是我床上的空白

You are the silence in between

你是片刻的无言

What I thought and what I said

介于我思绪与言语之间


You are the night time fear

你是黑夜的噩梦

You are the morning when it's clear

你是晨曦的明媚


When it's over, you will start

当一切结束 你将启程

You're my head, you're my heart

你在我的脑中,你在我的心里


No light, no light in your bright blue eyes

无光,你澄清的蓝眸中黯淡无光

I never knew daylight could be so violent

我竟不知白昼会如此刺眼

A revelation in the light of day

当真相大白


You can't choose what stays and what fades away

你无法选择哪些留下 哪些离去

And I'll do anything to make you stay

而我会倾尽所能将你留下

No light, no light

无光,无光

No light


Tell me what you want me to say

告诉我 你想从我口中听到什么




 
评论(2)
热度(35)
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据
© 极末|Powered by LOFTER